Gestionam proprietati

      Probabil ati auzit ca exista administratori de proprietati dar este posibil sa nu stiti exact ce face un manager de proprietate. Un manager de proprietate este o terta parte care este angajata sa gestioneze operatiunile zilnice ale unei investitii imobiliare. Acestia pot gestiona toate tipurile de proprietati de la o casa simpla de familie pana la complexe mari de apartamente. Responsabilitatile unui manager de proprietate vor varia in functie de salariul lor si de termenii specifici ai contractului lor de gestionare dar pot include urmatoarele:

Responsabil de inchiriere

Managerii imobiliari sunt responsabili pentru stabilirea nivelului inițial al chiriei, colectarea chiriei de la chiriași și ajustarea chiriei.

  • Setarea chiriei – managerul de proprietate știe cum să seteze nivelul corect al chiriei pentru a atrage chiriași în proprietatea dvs. Ei înțeleg pieța în care se află proprietatea și analizeaza proprietăți comparabile din zonă.
  • Colectarea chiriei – ei joacă rolul de autoritate. Acestea asigură fluxul de numerar optim, stabilind o dată pentru a colecta chiria în fiecare lună și pentru a aplica cu strictețe taxele pentru întârziere.
  • Ajustarea chiriei – administratorul imobiliar poate crește chiria cu un procent fix în fiecare an, în conformitate cu legislația individuală a statului și / sau a autorităților locale. De asemenea, pot reduce chiria dacă consideră necesar.

Responsabil pentru chiriași

Una dintre responsabilitățile principale ale managerului de proprietate este gestionarea chiriașilor. Sunt implicați în toate capacitățile, de la găsirea chiriașilor și de la tratarea plângerilor la inițierea evacuărilor .

  • Găsirea chiriașilor – administratorii de proprietăți sunt responsabili pentru comercializarea proprietății pentru ocuparea proprietatilor vacante. Ei știu unde să facă publicitate și ce să includă în anunțurile lor. Ei înțeleg, de asemenea, ceea ce atrage chiriașii, astfel încât aceștia pot sugera îmbunătățiri cosmetice pentru a ajuta la transformarea proprietății .
  • Verificarea locatarilor – acestia sunt responsabili pentru sortarea prin intermediul aplicațiilor potențiale, chiriașii pentru a-l găsi pe cel care este cel mai potrivit pentru proprietatea dumneavoastră. Acestia au un proces de screening consecvent, inclusiv efectuarea de verificări ale creditelor și cazier, care vă pot reduce șansele de risc. Managerii de case cu experienta au vazut sute, chiar mii de chiriasi, astfel incat au o idee mai buna despre cum sa selecteze chiriasii potriviti; Cei care își vor plăti chiria la timp, vor avea o afacere mai lungă și vor crea mai puține probleme.
  • Manipularea contractelor de leasing – acestea sunt responsabile de stabilirea duratei contractului de închiriere și de asigurarea că acesta dispune de toate depozitele necesare pentru protejarea proprietarului. Aceasta include stabilirea valorii depozitului de garanție necesar.
  • Manipularea plângerilor / situațiilor de urgență – acestia sunt plătiti pentru a face față cererilor de întreținere, plângerilor de zgomot și au contactele necesare pentru a face față situațiilor de urgență.
  • Manipularea mutării – atunci când un chiriaș pleaca, managerul este responsabil pentru inspectarea unității, verificarea daunelor și determinarea cuantumului din depozitul de securitate care va fi returnat locatarului. După mutare, ei sunt responsabili pentru curățarea unității, repararea oricăror daune și găsirea unui nou chiriaș.
  • Confruntarea cu evacuările – atunci când un chiriaș nu plătește chiria sau încalcă în alt mod termenii unui contract de leasing, managerul de proprietate înțelege modul corect de a depune și de a initia o evacuare.

Responsabil de întreținere și reparații

Administratorii proprietății sunt responsabili pentru gestionarea fizică a proprietății, inclusiv întreținerea regulată și reparațiile de urgență.

  • Întreținere – acestia sunt responsabili de întreținerea proprietății preventive pentru a menține proprietatea în stare de funcționare. De exemplu, ei sunt responsabili personal, sau trebuie să angajeze pe cineva, să verifice scurgeri, intretina zonele de peisagistica, sa indeparteze zăpadă cu lopată și să elimine gunoiul. Această întreținere își propune să mențină chiriașii actuali fericiți și să atragă noi chiriasi.
  • Reparații – atunci când există o problemă, managerul proprietății trebuie să rezolve singur sau trebuie să angajeze pe cineva care să o execute. Ei au adesea o rețea mare de instalatori de încredere, electricieni, dulgheri și alți contractanți.

Responsabil pentru cunoașterea legii locatar-locatar

Managerii de bunuri imobiliare au cunostinte aprofundată a legilor naționale și modalitățile adecvate de a:

  • Subcontracta un chiriaș
  • Manipula depozitele si garantiile
  • Trata un contract de închiriere
  • Evacueze un chiriaș
  • Respecte standardele de siguranță a proprietății

Responsabil de supraveghere

  • Alți angajați – în cazul în care există alți angajați în proprietate, cum ar fi un administrator sau personal de securitate, managerul de proprietate este responsabil a se asigura că își fac treaba. Managerul de proprietate le poate stabili salariile și chiar sa ii concedieze.
  • Proprietăți vacante – administratorii de proprietăți sunt adesea angajați să se ocupe de proprietăți vacante pentru a se asigura că nu a existat vandalism și pentru a efectua întreținerea de rutină. Aceștia se asigură, de asemenea, că antreprenorii și alți muncitori își termină activitatea în timp util.

Responsabil pentru gestionarea bugetului / menținerea înregistrărilor

Managerii de proprietate sunt responsabili pentru gestionarea bugetului pentru construirea și păstrarea tuturor înregistrărilor pertinente.

  • Gestionarea bugetului – managerul trebuie să funcționeze în cadrul bugetului stabilit pentru clădire. În anumite situații de urgență în care ocupanții (chiriașii) sau structura fizică (investiția în proprietăți) sunt în pericol, aceștia își pot folosi functia pentru a ordona reparații fără sa fie preocupat de buget.
  • Menținerea înregistrărilor – administratorul de proprietate ar trebui să țină o evidență amănunțită a proprietății. Acestea ar trebui să includă toate veniturile și cheltuielile; Lista tuturor inspecțiilor, contractelor de închiriere, cererilor de întreținere, plângerilor, înregistrărilor de reparații, costurilor de reparații, costurilor de întreținere, înregistrării colectării chiriei și costurilor de asigurare.

Responsabil pentru impozite

  • Managerul de proprietate poate ajuta proprietarul să înțeleagă modul de plata a impozitelor pentru proprietatea investițională.
  • De asemenea, managerul de proprietate poate plati taxe pentru proprietate.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Citeste si ...

Gestionam proprietati

      Probabil ati auzit ca exista administratori de proprietati dar este posibil sa nu stiti exact ce face un manager

Citeste »
error: Continutul este protejat !!!