Suntem specializati pe înființarea, organizarea si administrarea proprietăților.
In cazul in care va aflati intr-o situatie aparent fara solutii in administrarea unor proprietati, va recomandam sa apelati la o societate de administrare imobiliara.
Pentru infiintarea asociatiilor de proprietari.
In ceea ce ne priveste pe noi, pentru infiintarea asociatiilor de proprietari preliminar unor actiuni va oferim partea de consultanta. Ulterior veti decide corect si legal asupra actiunilor ce urmeaza a le inainta.
Daca asociatia este pregatita sa faca urmatorul pas. Va pregatim toata documentatia necesara organizarii adunarii generale de infiintare.
Vom fi prezenti pentru a putea raspunde intrebarilor comunitatii. La final vom intocmi un proces verbal de constituire. In baza acestuia vom face toate demersurile necesare infiintarii. Acest proces verbal va face parte integranta a acordului de asociere.
Intocmirea documntelor de infiintare a asociatiilor de proprietari
Bioframe Administrare Imobiliara obtine acordurile de la funizorii de utilitati. Vom intocmi Statutul asocitiei.
Dupa depunerea dosarelor si obtinerea incheierii judecatoresti vom depune dosarul la ANAF pentru obtinerea Certificatului de Inregistrare Fiscala
Vom face toate demersurile pentru transferul contractelor cu furnizorii de utilitati.
Incepem procedura de organizare a asociatiei dvs. Configuram conturile de locatar si va punem la dispozitie instrumente moderne de plata. Va facilitam transparenta de care aveti nevoie, arhivam fizic si electronic documentele asociatiei. Le punem la dispozitie prin scanari ale documentelor originale direct intr-o platforma on line. Accesul la aceasta platforma facandu-se faca costuri suplimentare si este acesibila oricand.