Administrare imobile si asociatii de proprietari

   Administrarea de imobile este in acelasi timp arta si stiinta, maximizarea valorilor printr-o administrare atenta a spatiului fizic, relatiilor cu comunitatea si reputatia generata de piata. Managerii nostrii de proprietate sunt oameni de afaceri care lucreaza cu dvs in parteneriat pentru a atinge obiectivele de proprietate.

     O echipa de manageri de proprietate, contabili, administratori si personalul de serviciu se vor concentra pe trei domenii principale de performanta de proprietate.

     1. Spatiul fizic

     Atentia la cerintele fizice ale unei cladiri impune coordonare de furnizori, de amenajare a teritoriului, renovari si la igiena. De fapt proprietarii de cladiri au nevoie de nu mai mult nici mai putin de 10 furnizori de servicii. Prin dispeceratul nostru solicitarile dvs sunt preluate NonStop 24/7 si a fost conceput pentru a lua masuri imediate cu privire la problemele existente si coordoneaza solicitarile pentru a raspunde cu responsabilitate preocuparilor membrilor comunitatii contractante.

    Dar noi nu ne oprim aici, prin analiza cererilor putem consilia proprietarii prin evaluarea, repararea, inlocuirea problemelor curente si facem aceasta in modul cel mai rentabil in timp astfel incat sa nu fie perturbat chiriasul. Deasemenea vom folosi platforma noastra care aduna sute de date de probleme similare si ofera sfaturi anticipate cu privire la aceste aspecte, inclusiv durabilitate, de management al cladirilor verzi si imbunatatiri de proprietate, care pot genera economii pe termen lung.

     2. Relatia cu membrii

     Vom aborda acest punct pe o maniera de management imobiliar, realizand ca unul din cele mai bune active ale unei cladiri sunt locuitorii insisi. Noi impartasim cele mai bune practici si programe pentru a consolida relatiile dintre proprietari, chiriasi prin cresterea camaderiei de afaceri si cooperarea adiacenta. In plus fata de lucrul proactiv pentru a gestiona lucrurile vom sprijinii eforturile viitoare prin solicitarea de feedback in mod curent pentru a lua masuri. Acest dialog deschis si accentul pus pe interactiunea „fata-in-fata”, lucrurilor spuse pe gura vor imbunatatii eforturile noastre pentru un marketing de proprietate eficient. De exemplu aunci cand unul din managerii nostrii de proprietate a observat ca un client cu masina frecventeaza in mod obisnuit alte parcari, nerespectand regulile interne sau bunul de proprietate individuala intervenim pentru a reduce din tensiunea creata si discomfortul creat proprietarului prejudiciat. Proprietarul fiind foarte impresionat de abilitatea managerului de proprietate de anticipare a problemei acesta va impartasi din experienta sa si celorlalti proprietari.

     3. Brand, pozitionare de nevoi

     Intelegem ca reputatia unei cladiri are un impact semnificativ asupra brandului fiecarui dezvoltator, astfel incat ne straduim pentru a spori acest brand de piata. Noi facem acest lucru printr-o cunoastere intima a proprietatii, de ingrijire exceptionala pentru zonele comune si pentru a lasa o prima impresie buna.

     Veniturile din inchirieri sau valoarea de piata a proprietatii se erodeaza rapid daca nu semnalizam si imbunatatim continuu, altfel riscam sa identificam chiriasi / cumparatori al caror nevoi nu se mai potrivesc spatiului.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Citeste si ...

error: Continutul este protejat !!!